poniedziałek, 30 kwietnia 2018

Gaj Ocen


No cześć!

W przeciągu ostatniego roku udało mi się stracić pracę, znaleźć pracę w innym mieście, zajść w ciążę, wrócić na wieś, urodzić dziecko, znowu znaleźć pracę... Innymi słowy: działo się! A teraz, kiedy kurz opadł i troszkę się wszystko – odpukać! - uspokoiło, być może uda mi się wrócić do pisania ocen. Póki co, założyłam konto na Wattpadzie i niecierpliwie czekam na pierwsze zgłoszenia. :)

https://www.wattpad.com/568265736-gaj-ocen-oceny-opowiada%C5%84

1 komentarz:

  1. Piszę trochę z głupia frant, ale jak zobaczyłam świeży post, w dodatku na temat ocenek, to pomyślałam, że może warto. Nie wiem, na ile pamiętasz ocenione przez siebie kiedyś opka, ale wreszcie postanowiłam napisać od nowa tekst, który oceniłaś prawie cztery lata temu na Mackalni. Chciałam, żebyś wiedziała, że twoja praca nie idzie na marne i naprawdę bardzo dużo się z tej oceny nauczyłam, nawet jeśli na pierwszy rzut oka tak nie wyglądało. I tym bardziej się cieszę, że założyłaś nową ocenialnię, bo Mackalnia to była jedna z najlepszych rzeczy w internetach.

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.